KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

  1. Informacje o Administratorze danych
  2. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych zwanych też „RODO” Administratorem Twoich danych jest K&LBUD Mikołaj Lewkowicz z siedzibą w Strzyżowicach ul. Szosowa 1 (kod pocztowy: 42-575) zwany też dalej „Administratorem”.

  3. Kontakt z Administratorem
  4. Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania Pani / Pana danych prosimy kierować pod numer kontaktowy: +48 780 043 280 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@klbud.pl

  5. Cel przetwarzania danych
  6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celu:

    • zawarcia i wykonania umowy w drodze elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • zapewnienia jakości świadczonych w drodze elektronicznej usług w tym rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wykonywana usługą oraz obsługą płatniczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • obsługi zgłoszonych usług serwisowych bądź reklamacyjnych w związku ze zgłoszoną reklamacją (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • marketingu produktów i usług oferowanych przez Administratora i podmioty powiązane z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    • wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią tj.: np. zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń, prowadzenie postępowań sądowych, mediacyjnych;( art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze np. wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych, przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    • realizacji obowiązków wynikających z odrębnych przepisów prawa np. organom publicznym uprawnionym na podstawie wymogów ustawowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  7. Zakres przetwarzania danych
  8. Do realizacji wskazanych powyżej celów Administrator będzie potrzebował następujących danych: imię, nazwisko, dane adresowe, NIP, PESEL, numer telefonu, adres e-mail, numer konta bankowego, historia płatności, informacje o złożonych zamówieniach, informację o zrealizowanych zamówieniach i wykonanych usługach, informację o złożonych i rozpatrzonych reklamacjach czy serwisowych.

  9. Przekazywanie danych
  10. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w posiadanych celach dane mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:

    • świadczącym usługi outsourcingowe dla Administratora (jeśli dotyczy),
    • świadczącym usługi marketingowymi dla Administratora (jeśli dotyczy),
    • dostarczającym usługi księgowe dla Administratora,
    • świadczącym dla Administratora usługi prawne,
    • podmiotom powiązanym z Administratorem oraz wykonującym na jego rzecz usługi serwisowe,
    • operatorom pocztowym i kurierom,
    • bankom w zakresie realizacji płatności,
    • organom publicznym uprawnionym na podstawie wymogów ustawowych.

  11. Czas przechowywania danych
  12. Pani/Pana dane będą przechowywane przez kolejne 5 lat od ostatniego zdarzenia mogącego powodować ewentualne roszczenia. Dla niektórych roszczeń czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli z przepisów wynikać będzie dłuższy okres przedawnienia. Okres przedawnienia przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub zanonimizowane.

  13. Prawa osób, których dane są przetwarzane
  14. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych przysługuje Pani/Pana:

    • prawo dostępu do treści danych (art. 15 RODO),
    • prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
    • prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
    • prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
    • możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Skorzystanie z powyższych uprawień jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 32 265 17 02 lub poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres: biuro@klbud.pl

    Informujemy również, iż przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  15. Dobrowolność podania danych
  16. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy. Podanie danych takich jak: numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie skutkować odmową zawarcia umowy, lecz w takim wypadku nie będziemy mogli się z Panią/Panem skontaktować tymi kanałami np. w celu ustalenia terminu odbioru towaru czy wykonania usługi bądź też potwierdzenia wykonania usługi serwisowej lub rozpatrzenia reklamacji.

Polityka plików cookies

 

I. DEFINICJE

  1. Administrator –K&LBUD Mikołaj Lewkowicz, 42-575 Strzyżowice ul. Szosowa 1, NIP 625-221-14-03
  2. Cookies – dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze strony internetowej Administratora.
  3. Urządzenie – elektroniczne urządzenie, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do strony internetowej Administratora.
  4. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II. STOSOWANIE PLIKÓW COOKIES

  1. Administrator za pośrednictwem strony internetowej wykorzystuje pliki Cookies.
  2. Informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są w celach właściwej optymalizacji działania strony internetowej, a także w celach statystycznych oraz reklamowych.
  3. Pliki Cookies rejestrują aktywność Użytkownika strony internetowej rozpoznając urządzenie, dzięki czemu strona internetowa wyświetlana jest w sposób zoptymalizowany do indywidualnych preferencji Użytkownika.
  4. Stosowane na stronie internetowej rozwiązania są bezpieczne dla urządzeń Użytkowników korzystających ze strony internetowej Administratora. Nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników niebezpiecznego lub złośliwego oprogramowania.
  5. Administrator wykorzystuje dwa typy plików Cookies:
    1. Cookies sesyjne: to pliki, które są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm Cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia. Mechanizm Cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia Użytkownika.

III. SPOSOBY OKREŚLENIA WARUNKÓW PRZECHOWYWANIA LUB UZYSKIWANIA DOSTĘPÓW DO COOKIES

  1. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.
  2. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  3. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  4. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Administratora.